Skip to main content

Uvjeti korištenja

Opći uvjet poslovanja – Opti Print Adria d.o.o.

Opći uvjeti poslovanja internetske stranice Optiprint.hr (u daljnjem tekstu: opći uvjeti poslovanja) su napisani u skladu s vrijedećim propisima Republike Hrvatske te vrijede za sve korisnike portala. Ti opći uvjeti poslovanja odlučuju o uvjetima upotrebe portala Optiprint.hr, naručivanja besplatnog testiranja usluga, postupka naručivanja preko portala, zaštiti osobnih podataka te drugih prava i obaveza korisnika i vlasnika portala.

Upravitelj i vlasnik portala (u daljnjem tekstu: ponuditelj) je tvrtka Opti Print Adria d.o.o., Lastovska 17, 10000 Zagreb, Hrvatska, OIB: 11469787133, matični broj: 2965909.

Upotrebom internetskog portala korisnik potvrđuje da prihvaća i da je suglasan sa svim odredbama ovih općih uvjeta.

1. NARUDŽBA BESPLATNOG TESTIRANJA

Na internetskom portalu Optiprint.hr, besplatno testiranje printera ili višenamjenskog uređaja (u daljnjem tekstu: uređaj) mogu naručiti ili poslati upit fizične i pravne osobe.

Korisnik može naručiti besplatno testiranje uređaja tako da ispod izabranog paketa klikne na gumb „naruči besplatno testiranje“. U slučaju da ne pronađe traženi paket, može poslati upit klikom na gumb „pošalji upit“.

Za narudžbu besplatnog testiranja ili slanja upita se korisnik ne mora registrirati. Pri izboru jednog od paketa odnosno slanja upita, korisnik mora unijeti svoje ime i prezime, broj telefona, e-mail adresu i tvrtku (ako želi) kako bi ga zaposlenici Opti Print Adria d.o.o. mogli kontaktirati te dogovoriti termin besplatnog testiranja uređaja ili samo informirati o mogućnostima najma.

2. SIGURNOST PRI NARUČIVANJU

Ponuditelj pri prijenosu svih podataka koristi tehnologiju koja brine za kodiranje svih informacija poslanih od strane korisnika. U slučaju da korisnik ne ispuni sva obavezna polja, sistem prepozna grešku te ga na to upozori prije slanja narudžbe.

Korisnik jamči za točnost i vjerodostojnost poslanih podataka te odgovara za moguću štetu nastalu zbog netočnih odnosno lažnih podataka.

3. DOSTUPNOST INFORMACIJA

Ponuditelj se obvezuje korisniku osigurati sljedeće informacije:

  • podatke o tvrtki (ime tvrtke, sjedište, porezni broj, matični broj),
  • kontaktne podatke za brzo i učinkovito komuniciranje,
  • osnovne karakteristike usluga koje nudi,
  • cijenu usluge uključujući sve poreze.

U slučaju da se korisnik odluči unajmiti uređaj, ponuditelj se obvezuje korisniku osigurati detaljnije informacije u vezi:

  • načina plaćanja, roka dostave odnosno ispunjenja usluge,
  • za fizičke osobe, informacije o pravima i uvjetima u slučaju raskida ugovora u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te, za pravne osobe, o pravima i uvjetima u slučaju raskida ugovora u skladu s Zakonom o obveznim odnosima.

4. NAČIN PLAĆANJA

Portal je namijenjen isključivo slanju narudžbi za besplatno testiranje uređaja, što ne znači da korisnik poslije toga mora taj uređaj i unajmiti, te slanju upita o paketima najma.

Cijene koje se nalaze na internetskoj stranici Optiprint.hr vrijede samo u slučaju da se korisnik kasnije odluči unajmiti uređaj te se pri besplatnom testiranju ne zaračunaju. Cijene ne uključuju PDV. Cijene na portalu nemaju unaprijed određenu vremensku vrijednost, pa ponuditelj zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave.

Ponuditelj zadržava pravo promjene tehničkih opisa i konfiguracija bez prethodne najave.

5. CJELOKUPNI ODRAZ INTERNETSKE STRANICE

Cjelokupni sadržaj koji se nalazi na internetskoj stranici je isključivo u vlasništvu tvrtke Opti Print Adria d.o.o. te je autorsko zaštićeno vrijedećim zakonima. Pod sadržaj spadaju slike, tekstovi, podaci i cjelokupna grafika internetske stranice.

Kopiranje s internetske stranice i objavljivanje sadržaja na drugim mjestima je zabranjeno, osim ako vlasnik to dozvoli pismenim putem.

Slike su simbolične te ne prikazuju u potpunosti pravo stanje odnosno karakteristike uređaja.

6. DOSTAVA

Tvrtka Opti Print Adria d.o.o. nakon poslanog upita o besplatnom testiranju kontaktira korisnika te se s njim dogovori za termin dostave odnosno namještanje uređaja. Dostava i priključenje uređaja su besplatni. Isto tako su za vrijeme besplatnog testiranja dostupne i sve boje potrebne za pritanje te servis.

Dostavu radi tvrtka Opti Print Adria d.o.o., što znači, da naručeni uređaj dostavi zaposlenik odnosno serviser tvrtke Opti Print Adria d.o.o.. Zaposleni odnosno serviser na potpis donese i otpremnicu u dva primjerka koja dokazuje da je uređaj dostavljen. Jedan primjerak ostaje kod korisnika, a drugi kod zaposlenika odnosno servisera. Najčešće se dostave rade do 15 sati svakog radnog dana odnosno po dogovoru.

Za uređaje kojih u određenom trenutku nema na zalihi rok dostave se produži te se korisnik obavijesti preko telefona ili e-maila odmah nakon dobivene narudžbe.

U slučaju više sile ili okolnosti koje spriječe ili otežaju izvršenje dobivene narudžbe u dogovorenom roku, Opti Print Adria d.o.o. ima pravo odbiti ili kasnije izvršiti narudžbu. To vrijedi i za potvrđene narudžbe za besplatno testiranje koje su već u tijeku. Bilo kakvi zahtjevi odštete ili odgovornosti tvrtke Opti Print Adria d.o.o. time su isključene.

Opti Print Adria d.o.o. ne preuzima nikakvu odgovornost za gubitke koji bi mogli nastati zbog zakašnjele dostave uređaja.

7. PRAVO DO OTKAZIVANJA NARUDŽBE

Korisnik ima pravo u bilo koje doba preko telefona ili e-maila otkazati besplatno testiranje bez navođenja razloga zašto.

Besplatno testiranje najčešće traje 7 dana. Korisnik može to vrijeme skratiti te preko telefona ili e-maila javiti da se dođe po uređaj.

Troškove preuzimanja uređaja plaća ponuditelj sam.

Ponuditelj si uzima za pravo da u bilo koje doba te na temelju vlastite presudbe odbije provesti besplatno testiranje uređaja.

8. ŠTETA

Opti Print Adria d.o.o. ne odgovara za moguću nastalu štetu koja bi utjecala na korisnika, njegove zaposlene ili treće osobe zbog nepridržavanja ili kršenja „Priručnika za korištenje“ priloženog uređaju.

Opti Print Adria d.o.o. si uzima za pravo zahtijevati novac za štetu nastalu na uređaju ukoliko je ta nastala zbog malomarnosti ili je namjerno bila napravljena.

9. OTUĐENJE UREĐAJA

Za otuđenje uređaja korisnik pokriva jednokratni iznos naveden ispod. Nakon tri uzastopne opomene za vraćanje uređaja i računa, tvrtka Opti Print Adria d.o.o. će podnijeti zahtjev za rješavanje spora na nadležnom sudu prema ispod navedenim iznosima:

  • za zadržavanje uređaja HP OJ Pro 8100, 8620 i 7610 korisnik plaća 3.000 kn + PDV po uređaju,
  • za zadržavanje uređaja HP OJ Pro X45, X47 i X55 korisnik plaća 7.000 kn + PDV po uređaju,
  • za zadržavanje uređaja HP X57 korisnik plaća 9.000 kn + PDV po uređaju.

10. IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI

Korisnik je svjestan da uređaj korišten pri besplatnom testiranju i/ili u kasnijem najmu može imati neoriginalne odnosno ponovno napunjene originalne spremnike za tintu koje nisu proizvod proizvođača uređaja, pa proizvođač ne garantira za kakvoću printa ili specifikacije uređaja. Prerada odnosno ponovno punjenje spremnika za tintu koje Opti Print Adria d.o.o. koristi u uređajima dolazi isključivo od strane Opti Print Adria d.o.o. i ne od strane proizvođača spremnika/uređaja odnosno nositelja prava intelektualnog vlasništva spremnika/uređaja. Nositelji svih prava intelektualnog vlasništva na opremi i uređajima koje upotrebljava Opti Print Adria d.o.o. treće su osobe (proizvođači), osim na opremi na kojoj je izričito označeno da je proizvedena od strane Opti Print Adria d.o.o. (npr. spremnik tinte). S proizvođačima odnosno distributerima originalne opreme i uređaja Opti Print Adria d.o.o. nije povezan i ne zastupa niti jednog od njih.

11. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

S narudžbom za besplatno testiranje uređaja odnosno upita na internetskom portalu Optiprint.hr, korisnik dozvoljava da tvrtka Opti Print Adria d.o.o., Lastovska 17, 10000 Zagreb, Hrvatska poslane osobne podatke upotrijebi i obradi u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te s namjerom određenom u nastavku.

Upravitelj obrađuje osobne podatke korisnika koje je korisnik unio u obrazac za narudžbu odnosno upit (ime, prezime, broj telefona, e-mail, tvrtka – ako želi) isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbe odnosno informiranja korisnika, za ostalu, s time povezanu, komunikaciju te moguću obradu ugovora u slučaju da korisnik odluči unajmiti uređaj.

Poslani osobni podaci će se čuvati i koristiti sve dok traje poslovanje između dvije strane.

Korisnik prihvaćajući te opće uvjete poslovanja potvrđuje da je upoznat s pravom do pregleda, prijepisa, kopiranja, dopunjavanja, popravka, blokiranja i brisanja osobnih podataka koji se odnose na njega, u skladu s odlukama vrijedećeg zakona koji uređuje zaštitu osobnih podataka.

12. KOLAČIĆI

Na internetskoj stranici se koriste:

  • kolačići usluge Google analytics,
  • kolačići socijalnih mreža (Facebook za podjelu iskustva s prijateljima, Google maps i Najdi.si zemljovid),
  • kolačić PHPSESSID – potreban za pravilni rad internetskog okvira te se izbriše kada zatvorimo preglednik.

Suglasnost korisnika za kolačić PHPSESSID nije potreban, jer se radi o zakonskoj iznimci koja ne treba dozvolu korisnika. No, suglasnost korisnika za socijalne mreže i analitičke kolačiće, opisane u nastavku, je potrebna.

Google Analytics kolačići se koriste za praćenje posjećenosti internetske stranice Optiprint.hr, predaju narudžbi za besplatno testiranje uređaja, upite i druge navike korisnika za vrijeme posjeta stranice Optiprint.hr.

U slučaju da korisnik ponuditelju ne dozvoli upotrebu kolačića na svojem računalu, to uvijek može u postavkama promijeniti. Te postavke se nalaze u donjem desnom kutu internetske stranice gdje piše „Postavke privatnosti“. Tamo korisnik izabere slaže li se s time da se na njegovo računalo pohrane kolačići ili ne.

Ukoliko se tehnički kolačići na internetskoj stranici Optiprint.hr u potpunosti onemoguće (u postavkama pretraživača), poslana narudžba za besplatno testiranje uređaja neće biti moguća odnosno korisnik neće moći u punoj mjeri upotrebljavati internetski portal.

13. ZAVRŠNE ODREDBE

Ponuditelj si uzima za pravo da bilo kada, bez prethodne najave, promijeni opće uvjete poslovanja.

O svakoj promjeni općih uvjeta poslovanja će ponuditelj na primjeren način obavijestiti korisnike. Pod primjerenim načinom se misli objava općih uvjeta poslovanja na internetskoj stranici www.optiprint.hr. Računa se da se korisnik slaže s promjenama općih uvjeta poslovanja ako i dalje koristi ovaj portal.

Ponuditelj se svim silama trudi garantirati ažurnost i pravilnost podataka objavljenih na njegovoj internetskoj stranici Optiprint.hr.

Ugovore, pritužbe, zahtjeve, izjave i reklamacije korisnik može poslati preko elektroničke pošte na e-mail adresu: info@optiprint.hr ili pismenim putem na adresu: Lastovska 17, 10000 Zagreb. Rješavanje ugovora, pritužbi, zahtjeva i reklamacija će se odvijati u skadu s pravilima vrijedećeg zakonodavstva.

Za sve sporove koji se ne uspiju riješiti mirnim putem, za rješavanje sporova bit će nadležan sud u Zagrebu.

Ovi opći uvjeti poslovanja primjenjuju se od 26.02.2016

Zagreb, 26.02.2016

Opti Print Adria d.o.o.